0.00
Jūsų krepšelis tuščias

FAQ

pages (3).png

 

1. Kur galima nusipirkti bilietą?

Galite pirkti bilietus mūsų tinklalapyje (www.trenitalia.lt) arba susisiekti su mūsų centriniu ofisu tel. +370 690 12444 kur jums padės atlikti rezervaciją.

 2. Ar galima nusipirkti bilietą telefonu?

Jei pageidaujate, bilietus galite pirkti telefonu +370 690 12444.

 3. Ar galima pirkti bilietą traukinyje?

Traukinyje bilietų nusipirkti negalima. Juos galite įsigyti stotyje, tačiau tik BASE (bazinio) tarifo. Economy ir Supereconomy tarifai yra siūlomi tik tinklalapyje.

 4. Koks aptarnavimo mokestis taikomas perkant bilietus internete ar telefonu?

Abiem atvejais, internete ar telefonu, yra taikomas 6.5€ mokestis.

 5. Ar taikoma nuolaida kelionei į abi puses?

Nėra nuolaidos kelionėms į abi puses, tačiau keliaujant atgal tą pačią dieną, kai kuriuose traukiniuose galima rasti specialią kainą „round trip“.

6. Ar taikomos nuolaidos keliaujančioms šeimoms?

Yra siūlomas nemokamas vaiko „Kid free“ tarifas kai suaugęs perka bazinio („Base“) tarifo bilietą. Be to, vaikams taikomi specialūs tarifai.

7. Ar galima pasirinkti sėdimą vietą?

Vietos pasirinkti negalima. Sistema priskiria vietas automatiškai.
Jei rezervacija yra grupei žmonių, ir perkate visus bilietus vienu kartu, sistema priskiria vietas šalia, arba kaip galima arčiau.
 

8. Ar visada gausiu bilietus el. paštu?

El. paštu gausite pridėtą bilietą PDF formate, kurį atsispausdinę galite sėsti į traukinį.

9. Jei negavau bilieto per 24 valandas, ką daryti?

Susisiekite su mumis ir mes padėsime jums gauti pirktus bilietus. Susisiekite el paštu info@italiatren.com arba telefonu +370 690 12444 arba tiesioginiu „chat“ kanalu, kurį matote ekrane.

10. Kaip suprasti užrašą „nėra jungčių“ („no solution“)?

Tai reiškia, kad tokio traukinio nėra arba kol kas nėra suvestos visos galimos datos. Greitųjų traukinių tvarkaraščiai ir tarifai yra pateikiami prieš 4 mėnesius, o regioninių traukinių – prieš 2 mėnesius.

11. Ar galima keisti bilieto datą ir laiką?

Keisti datą ir laiką galite tik tuo atveju, jei pirkote bazinio („Base“) tarifo bilietą. Šis tarifas leidžia visus keitimus prieš traukinio išvykimą ir vieną keitimą iki valandos po traukinio išvykimo.

12. Ką daryti jei negaliu atlikti apmokėjimo?

Susisiekite su mumis ir mes padėsime rezervuoti bilietus. Susisiekite el paštu info@italiatren.com arba telefonu +370 690 12444.

13. Ką daryti, jei mokėjimo metu nutrūko internetinis ryšys?

Susisiekite su mumis ir sužinokite ar pirkimas ir bilieto išdavimas buvo atlikti teisingai. Susisiekite su mumis el. paštu arba telefonu +370 690 12444.

14. Ką daryti, jei pirkimas neįvyko, bet nuo kortelės buvo nuskaičiuoti pinigai?

Susisiekite su mumis ir mes tai sutvarkysime. Susisiekite el paštu info@italiatren.com arba telefonu +370 690 12444 arba tiesioginiu „chat“ kanalu, kurį matote ekrane.


15. Kiek laiko užima atsispausdinti bilietą stotyje?

Regioninių traukiių bilietus turite atsispausdinti stotyje. Skaičiuokite apie 5-7 minutes prie bilietų automato ir laiką, kurio reikės nueiti prie savo perono. Patartina atvykti bent prieš 15 min.

16. Prieš kiek laiko reikia atžymėti regioninio traukinio bilietą?

Regioninio traukinio bilietą reikia atsispausdinti stotyje ir BŪTINA jį atžymėti specialiuose žymėjimo aparatuose, perone, prieš sėdant į traukinį. Greitųjų traukinių bilietų atžymėti nereikia. Užtenka turėti atspausdintą PDF bilietą, kurį gavote el. paštu, ir galite tiesiai sėsti į traukinį.

 

Susisiekite su mumis:
370 690 12444
Kontaktai